مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود اصول اساسی در مسئله یابی و حل مسئله و عوامل مؤثر در کمک به تصمیم‌گیری صحیح

اصول-اساسی-در-مسئله-یابی-و-حل-مسئله-و-عوامل-مؤثر-در-کمک-به-تصمیم-گیری-صحیح
اصول اساسی در مسئله یابی و حل مسئله و عوامل مؤثر در کمک به تصمیم‌گیری صحیح
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 40 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

توضیحات:
تحقیق اصول اساسی در مسئله یابی و حل مسئله و عوامل مؤثر در کمک به تصمیم‌گیری صحیح، در قالب فایل word و در حجم 24 صفحه.

بخشی از متن:
به فعالیتهای گسترده ای که به منظور یافتن و اجرای راه حل برای اصلاح یک وضعیت نامطلوب انجام می شوند، فراگرد حل مسأله می گویند؛ در واقع منظور از حل مسأله، یافتن جواب یا جوابهایی برای یک سؤال است.
تصمیم گیری فراگردی است که از طریق آن، راه حل مسأله معینی انتخاب می گردد.  فراگرد انتخاب کردن جزئی از فراگرد تصمیم گیری است.
انواع مسأله و تصمیم
در مواردی که تجربه و اطلاعات کافی وجود دارد، اخذ تصمیم با اطمینان صورت می پذیرد؛ ولی هنگامی که تجربه و اطلاعات کافی موجود ناچیز است، باید در اخذ تصمیم بسیار احتیاط شود. اطلاعات، اساس تصمیم گیری است؛ جریان اطلاعات همانند جریان خون، نقشی اساسی در حفظ حیات و سلامت یک واحد سازمانی دارد.

فهرست مطالب
مقدمه
انواع مسأله و تصمیم
تصمیمهای برنامه ریزی شده
تصمیمهای برنامه ریزی نشده
موقعیتهای تصمیم گیری
میزان تورم قیمتها در مدت سه سال آینده
ضرورت موقعیت شناسی
چگونگی ا خذ تصمیم برای حل مسأله
روشهای میان بر حل مسأله
فراگرد منطقی حل مسأله
مرحله اول: شناسایی وضعیت
تعریف مسأله
تعیین اهداف تصمیم
مرحله دوم: راه حل یابی
مرحله سوم: ارزیابی و انتخاب
مرحله چهارم: اجرای تصمیم و پی گیری آن
مدیران و موانع حل مسأله
اجتناب آرام
تغییر آرام
اجتناب دفاعی
ترس (هراس)
تفاوت ارزشهای اجتماعی تصمیم گیرندگان
ناتوانی در ارزیابی پیامدهای هر تصمیم
عدم اطمینان نسبت به آینده
اکتفا به راه حلهای رضایتبخش
اکتفا به عقلانیت نسبی
مصلحت اندیشی با توجه به وضعیت
غلبه بر موانع فردی در حل مسأله
روشها و فنون تصمیم گیری
تفکر خلاق
تحقیق در عملیات
چالشهای معاصر تصمیم گیری
نحوۀ برخورد با جریانهای پیچیده تصمیم
معیارهای چندگانه
عوامل نامشهود
مخاطره و عدم اطمینان
آثار بلندمدت
اطلاعات میان رشته ای
مشارکت افراد متعدد در تصمیم گیری
قضاوتهای ارزشی
انطباق با عدم اطمینان
سبکهای پردازش اطلاعات
اجتناب از دامهای ادارکی و رفتاری در تصمیم گیری
نتیجه گیری
دام تعهدات احساسی و اجتماعی
دام اعتماد بیش از حد
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری

تاثیرات-مشترک-واکنش-های-مدیریت-و-بررسیهای-آنلاین-بر-عملکرد-مالی-صنعت-هتلداری
تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 617 کیلوبایت
قیمت: 26000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مربوط به سال 2017 با عنوان تاثیرات مشترک واکنش های مدیریت و بررسیهای آنلاین بر عملکرد مالی صنعت هتلداری: یک رویکرد مبتنی بر تحیل داده ها (داده کاوی)، در قالب فایل pdf و در حجم 22 صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی اصلی در حجم 10 صفحه.

عنوان انگلیسی مقاله:
Joint effects of management responses and online reviews on hotel financial performance: A data-analytics approach

سال چاپ: 2017
محل انتشار:
International Journal of Hospitality Management 62 (2017) 101–110

بخشی از متن ترجمه:
این مطالعه براساس مجموعه داده های عظیم و منحصربه فرد 22483 پاسخ مدیریت به 76649 بررسی آنلاین مشتری در سایت TripAdvisor در هفت روز - همسان با عملکرد هر سه ماه یک بار مالی هتل - دریافت که ارائه واکنش های به موقع و طولانی، عملکرد مالی آتی را بهبود می بخشد، درحالی که ارائه واکنش ها توسط مدیران اجرایی هتل و واکنش های که صرفا موضوعاتی را در بررسی آنلاین تکرار می کنند عملکرد مالی آتی را کاهش می دهد. مضافا این که، امتیاز و حجم بررسی اثرات، واکنش های مدیریت را تعدیل می کند. با افزایش میانگین امتیازات بررسی باید واکنش های مدیریتی بیشتری با اندازه بزرگتری بدست آید. با رشد حجم بررسی، مزایای ارائه واکنش های به موقع و طولانی تقلیل می یابد. یافته های مطالعه، پیامدهای جدیدی را برای واکنش های مدیریتی به بررسی های آنلاین به منظور افزایش عملکرد مالی هتل تولید می کند


فهرست مطالب:
چکیده 
مقدمه 
نخستین پرسش پژوهش
پرسش دوم پژوهش
گسترش فرضیه
ویژگی های واکنش مدیریت و عملکرد هتل 
موقعیت شغلی واکنش دهندگان 
فرضیه 1. واکنشی اجرایی ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد
به هنگام بودن واکنش
فرضیه 2. به هنگام بودن واکنش، ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد
اندازه واکنش 
فرضیه 3 . اندازه واکنش، ارتباطی مثبت با عملکرد مالی آتی هتل دارد
تکرار موضوعات 
فرضیه 4. تکرار موضوعات بین واکنش های مدیریت و بررسی های آنلاین ارتباطی منفی با عملکرد مالی آتی هتل دارد 
حجم واکنش 
فرضیه 5 . حجم واکنش، ارتباط مثبتی با عملکرد مالی آتی هتل دارد 
فرضیه 6 . امتیاز بررسی، تاثیر موقعیت شغلی ارائه کننده واکنش، به هنگام بودن واکنش، اندازه واکنش ها، تکرار موضوع و حجم واکنش بر عملکرد مالی آتی هتل را تعدیل می کند 
فرضیه 7 . حجم بررسی،تاثیر موقعیت شغلی ارائه کننده واکنش، به هنگام بودن واکنش، اندازه واکنش ها، تکرار موضوع و حجم واکنش بر عملکرد مالی آتی هتل را تعدیل می کند 
روش شناخت 
- داده ها و نمونه
مقیاس ها 
مشخصات مدل 
نتایج و یافته ها 
برآوردهای تعدیل WOM آنلاین بر اثر واکنش های مدیریت بر عملکرد مالی هتل 
بررسی های مستحکم 
مباحثه و مفاهیم 
همکاری و کمک های نظری 
تشریک مساعی های عملی 
محدودیت ها و پژوهش آتی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-پانزدهم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)
پاورپوینت فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 572 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 15 کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان تبلیغات و روابط عمومی ، در حجم 20 اسلاید.

این فایل شامل 20 اسلاید می باشد و مربوط به فصل 15 با موضوع تبلیغات و روابط عمومی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
سابقه ی تبلیغات به گذشته ای بسیار دور و به زمانی باز می گردد که تاریخ ثبت شده است. باستان شناسان کشورهای پیرامون دریای مدیترانه به علایمی دال بر اعلام وقایع و رویدادها و محصولات دست یافته اند.روش های قدیم برای اعلام جنگ بین گلادیاتورها از نقاشی روی دیوار استفاده می کردند؛ فنیقی ها برای تبلیغ جنگ افزارهای خود تصاویری روی صخره های بزرگ اطراف مسیرهای رژه نقاشی می کردند.

فهرست مطالب:
تبلیغات
تعیین اهداف تبلیغات
تبلیغات خبری
تبلیغات ترغیبی
تبلیغات یادآوری
تعیین بودجه ی تبلیغاتی
راهبرد تبلیغات
خلق پیام تبلیغاتی
انتخاب رسانه تبلیغاتی
تصمیم گیری درباره ی میزان دسترسی و فراوانی و اثر بخشی
مشخصات انواع اصلی رسانه
مشخصات انواع اصلی رسانه
ارزیابی اثربخشی تبلیغات و بازده سرمایه گذاری تبلیغات
سازماندهی تبلیغات
تصمیم گیری درباره ی تبلیغات جهانی
روابط عمومی
نقش و تأثیر روابط عمومی
ابزارهای اصلی روابط عمومی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت انتخاب تکنولوژی مناسب

پاورپوینت-انتخاب-تکنولوژی-مناسب
پاورپوینت انتخاب تکنولوژی مناسب
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 320 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت انتخاب تکنولوژی مناسب، در حجم 20 اسلاید.

بخشی از متن:
هر تکنولوژی، با زمان پیدایش خویش، مکان و محیطی که در آن زاییده شده و با هدفی که به خاطر آن پدیدار گشته، مناسب است.
در انتخاب تکنولوژی جدید در بنگاه ها موارد زیر را باید در نظر داشت:
انعطاف پذیری
امکان پذیری فنی- اقتصادی
افزایش رقابت پذیری
الزامات مالی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، سازمانی
حمایت زیر ساخت ها مانند منابع، مهارت ها، ارتباطات، نظامهای اجرایی و اطلاعاتی
از استراتژی حمایت کند

فهرست مطالب:
مفهوم تکنولوژی مناسب
تصمیم گیری برای انتخاب تکنولوژی مناسب
انتخاب تکنولوژی مناسب در کشور های در حال توسعه
انتخاب تکنولوژی مناسب در بنگاه ها
انواع تکنولوژی از یک منظر
ارزیابی تکنولوژی
توجه به افزایش عملکرد در انتخاب تکنولوژی
نقش هدف ها، منابع و محیط در انتخاب تکنولوژی
نقش متغیر های بازار- محصول در انتخاب تکنولوژی
انعطاف پذیری و انتخاب تکنولوژی
عواملی که نوع نظام انعطاف پذیر را مشخص می کند
تکنولوژی و ساخت سازمانی
بعضی شرایط لازم برای تکنولوژی انتخاب شده

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت (اسلاید) تکنولوژی و انواع آن

پاورپوینت-(اسلاید)-تکنولوژی-و-انواع-آن
پاورپوینت (اسلاید) تکنولوژی و انواع آن
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 224 کیلوبایت
قیمت: 23000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تکنولوژی و انواع آن، در حجم 35 اسلاید. این فایل در زمینه دستاوردهای تکنولوژی در قلمروهای تجارت و صنعت می باشد.

بخشی از متن:
انتقال تکنولوژی زنجیره بهم پیوسته فعالیت های هدفدار که اجزای تکنولوژی در مکانی به جز مکان اولیه ایجاد تکنولوژی, مورد بهره برداری قرار می گیرند.

فهرست مطالب:
مروری تاریخی بر تحولات تکنولوژی
Technologies components
Technology's specifications
Science & Technology
طبقه بندی تکنولوژی
عوامل موثر بر خلق ثروت
انتقال تکنولوژی
انگیزه های انتقال تکنولوژی
شکل های انتقال تکنولوژِی
مراحل انتقال تکنولوژی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه