مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین

مقاله-ترجمه-شده-مدل-ترکیبی-موثر-بر-رفتار-مصرف-کننده-آنلاین
مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 1905 کیلوبایت
قیمت: 24000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدل ترکیبی موثر بر رفتار مصرف کننده آنلاین، در قالب فایل pdf و در 31 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2010.

عنوان انگلیسی مقاله:
The combined model of influencing on-line consumer behavior

سال چاپ: 2010
محل انتشار:
Expert Systems with Applications 37 (2010) 3236–3247

بخشی از متن ترجمه:
تئوری تجزیه شده، رفتار برنامه ریزی شده و پذیرش فن آوری از مدلهای ترکیبی هستند. این مطالعه پیشنهادی، براساس رفتار الگوهای مصرف حرکت می کند. مدل غیر خطی شبکه فازی برای آزمایش و بررسی داده ها ی نمونه تبدیل شده است . این روش انتخاب نمونه به راحتی به کار گرفته شد و پرسشنامه ها هم ازطریق ایمیل ارسال شد، یا توسط مصرف کنندگان انتخاب شده برگردانده شده بودند . و یا اینکه به صورت آنلاین با دسترسی به وب سایت طراحی شده پرشده اند در مجموع از 550 پرسشنامه ای که بازگردانده شدند به میزان35.6٪ از آنها پاسخ داده بودند . نتیجه ای که از سه متغیر جداگانه در این تحقیق به دست آمد این بود که بازاریابی محصول، بیشترین جذب مشتریان را نسبت به سایر بازاریابی ها داشته است . امکان عدم درک اطلاعات، بالاتر از احترام به "ریسک درک شده" از طرف گزارشهای مشتری است . ارتباطات نزدیک خانوادگی تلاش می کند تا در احترام به هنجارهای ذهنی به طور موثر تصمیم گیری شود . سه عامل پنهان ارزشمند شامل" ترکیب بازاریابی" "ریسک پذیری" و "هنجارهای ذهنی" سه عامل کلیدی هستند که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر "نگرش" و "رفتار ذهنی" تاثیر گذارند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد