مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت استراتژی حفظ و نگهداشت مشتریان در برندهای مطرح جهانی با رویکرد وفادارسازی مشتریان

پاورپوینت-استراتژی-حفظ-و-نگهداشت-مشتریان-در-برندهای-مطرح-جهانی-با-رویکرد-وفادارسازی-مشتریان
پاورپوینت استراتژی حفظ و نگهداشت مشتریان در برندهای مطرح جهانی با رویکرد وفادارسازی مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 4185 کیلوبایت
قیمت: 220000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت استراتژی حفظ و نگهداشت مشتریان در برندهای مطرح جهانی با رویکرد وفادارسازی مشتریان و رشد کسب و کار، در 86 اسلاید. فرافایل.

ریتنشن مارکتینگ (Retention Marketing) یا بازاریابی بازگشتی چیست؟
ریتنشن مارکتینگ نوع جدیدی از بازاریابی است که بر اساس ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان به وجود آمده است و تمرکز آن روی استراتژی‌ها و فرایندهای بازاریابی برای حفظ و نگهداشت مشتریان فعلی است. در واقع، در پایان چرخه خرید مشتری، باید به دنبال حفظ مشتریان، تعامل با آنها و فعال‌ نگه‌داشتن آن‌ها یا به فکر بازگرداندن مشتریانی باشیم که از قیف فروش، خارج شده‌اند.

مزایای ریتنشن مارکتینگ
حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ چیست؟
حفظ مشتری (Customer Retention) به معنی توانایی یک کسب‌وکار برای حفظ مشتریان خود در طول زمان و مبتنی بر درصد است و تعداد مشتریانی را که تا پایان یک دوره زمانی مشخص حفظ می‌شوند؛ اندازه‌گیری می‌کند و تعداد مشتریان جدید، از دست دادن مشتریان فعلی (لغو اشتراک، عدم خرید دوباره یا تمدید قرارداد) بر آن تاثیر دارند. رویکرد مشتری مداری در سازمان ها حفظ و نگهداشت مشتریان را مقرون ‌به ‌صرفه‌‍تر از جذب مشتری جدید می کند.

فهرست مطالب:
حفظ مشتری چیست؟
هدف از نگهداشت مشتری
اهمیت حفظ مشتری
چرا حفظ مشتری یک استراتژی هوشمندانه است؟
مزایای حفظ مشتری
استراتژی های حفظ مشتری
استراتژی‌های افزایش نرخ حفظ مشتری
معیارهای قابل اندازه گیری در فرایند حفظ مشتری
چه زمانی از کمپین های حفظ مشتری استفاده کنیم؟
ریتنشن مارکتینگ (Retention Marketing) یا بازاریابی بازگشتی چیست؟
حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ چیست؟
فرمول حفظ و نگهداشت مشتری
چرا حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ مهم است؟
۴ دلیل حفظ و نگهداشت مشتری با ریتنشن مارکتینگ
میزان حفظ و نگهداشت مشتری در صنایع مختلف
چطور مشتری مداری تویوتا باعث افزایش فروش آن شد؟
شرکت GIANT FOOD
شرکت HP
شرکت Vodafone
شرکت Toyota Motor Sales
شرکت DirecTV
شرکت FIRST AMERICAN
شرکت ۱۸۰۰flowers
شرکت Lexmark
8 تکنیک ساده و کلیدی حفظ مشتری کمپانی های معروف
1-ساده سازی کنید ( استارباکس)
2-با مشتری شخصی سازی شده ارتباط برقرار کنید (تسکو)
3- بیان داستان مشتریان (کد آکادمی)
4- به مشتریان آموزش دهید (هاب اسپات)
5-پیشنهادات خاص قبل از لغوشدن اشتراک (ادوب)
6-از مشتریان تشکر کنید (زاپوس)
7-بعد از به وجود آمدن مشکل عذرخواهی کنید (هاب اسپات)
8- با یک ماموریت اخلاقی الهام بخش باشید (تومس)
استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریCRM -شرکت دوچرخه سازی سانتا کروز
انگیزش به خرید از طریق مسئولیت اجتماعی برند-فروشگاه آنلاین TOMS
برای مشتری راحتی فراهم کنید-برند استارباکس
صمیمیت با مشتری-برندTesco
با مشتری گفت و گو کنید-برندR&G
استفاده از طرح های تشویقی-برندMeundies
نسبت به رقبا تفاوت ایجاد کنید-کمپین اپل
از برنامه های اشتراک مشتری بهره بگیرید-برندآمازون
استفاده از بازاریابی تجربی به منظور ترغیب احساس مثبت در مشتری-برند کوکاکولا
استفاده از بازاریابی دهان به دهان-برندCodeacademy
مشتری تان را گاهی سورپرایز کنید-برند Chewy
استفاده از پلتفرم های مناسب برای پاسخگویی-برندSlack
از مشتری تشکر کنید-برند زاپوس
وقتی اشتباهی صورت می گیرد از مشتری معذرت خواهی کنید-برند گوجی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد