مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود افزایش گرایش به ازدواج های نامتعارف(سفید) و تلاش برای تغییر نگرش آنها به ازدواج با فرایند مدل" PATH"

افزایش-گرایش-به-ازدواج-های-نامتعارف(سفید)-و-تلاش-برای-تغییر-نگرش-آنها-به-ازدواج-با-فرایند-مدل
افزایش گرایش به ازدواج های نامتعارف(سفید) و تلاش برای تغییر نگرش آنها به ازدواج با فرایند مدل" PATH"
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptm, pdf
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 9839 کیلوبایت
قیمت: 75000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت افزایش گرایش به ازدواج های نامتعارف(سفید) و تلاش برای تغییر نگرش آنها به ازدواج عرفی، در 35 اسلاید.

مقدمه:
همانطور که همه واقفیم این پدیده محصول انتقال از فرهنگ غرب به شرق بوده است. این رویه‌ی کشورهای غربی خصوصا فرانسه، آلمان، انگلستان و آمریکا است که زن و مرد پیش از تصمیم قطعی برای ازدواج، چند سالی را بدون هیچگونه ثبت سند رسمی، با هم زیر یک سقف زندگی می‌کنند. گاه حتی بچه دار هم می‌شوند و، اما چند سال بعد اقدام به ازدواج رسمی می‌کنند. این رویه برای آن‌ها نسبتا جاافتاده است. با فرهنگ خودشان همخوانی نسبی بیشتری دارد. اما در درجه اول حقیقتا با اصل و ضمیر فرهنگ ما هیچ گونه همخوانی ندارد چه آنکه در ایران حتی افراد و خانواده هایی که کمتر مذهبی اند و دوست دارند خیلی باز و به عبارتی شبیه‌تر به غربی‌ها زندگی کنند هم معمولا اصول سنتی‌ای دارند که ته دلشان به آن‌ها پایبندند؛ لذا زوجی که تصمیم می‌گیرند اینگونه زندگی کنند ابتدا از سوی جامعه در فشار خواهند بود.
مدل فرایند کاربردی برای حل مشکلات و موانع ازدواج می‌تواند به شرح زیر باشد:
1. شناسایی مشکلات: ابتدا باید مشکلات و موانع اصلی ازدواج را شناسایی کرد. این مشکلات ممکن است شامل عدم آشنایی با فرد مناسب، مشکلات مالی، فشار خانوادگی یا عقب ماندگی فرهنگی باشد.
2. تحلیل عوامل: برای هر مشکل باید عوامل موثر و ریشه‌های آن را تحلیل کرد. به عنوان مثال، اگر مشکل مالی باشد، باید عوامل موثر بر این مشکل (مثلاً بدهی‌ها، کمبود درآمد و ...) شناسایی شود.
3. طراحی راهکارها: پس از شناسایی مشکلات و عوامل موثر، باید راهکارهای مناسبی برای هر یک از مشکلات طراحی کرد. این راهکارها ممکن است شامل مشاوره‌های روانشناسی، آموزش‌های مالی یا تغییر در سبک زندگی باشد.
4. اجرای راهکارها: پس از طراحی راهکارها، باید آن‌ها را اجرا کرد. این شامل تلاش برای حل مشکلات و اعمال تغییرات لازم برای رفع موانع ازدواج است.
5. ارزیابی و تصحیح: نهایتاً بعد از اجرای راهکارها، باید نتایج به دست آمده را ارزیابی کرده و در صورت نیاز، تغییرات و بهبودهای لازم را اعمال کرد.
گام یک– P یا programمشکل: در این مرحله مساله مورد تحقیق را به‌ روشنی تعریف و مشخص می کنیم که مشکل دقیقاً چیست؟
گام دوم– A یا analyzeتحلیل: در این مرحله، تبیین‌هایی را که تاکنون در مورد مساله موردنظر انجام شده، بررسی می‌کنیم تا ارزیابی دقیق‌تری از مساله داشته باشیم.
گام سوم– T یا test آزمون: در این قسمت، با استفاده از تعریف ارائه ‌شده در مرحله‌ اول و تحلیل انجام ‌شده در مرحله‌ دوم، مدلی را طراحی کرده و آن را مورد آزمون قرار می‌دهیم.
گام چهارم– H یا helpکمک: در این مرحله که آخرین مرحله است، با‌توجه به یافته‌ها، کمک می‌کنیم تا مساله حل شود یا در‌ معنای تخصصی «مداخله» انجام می‌دهیم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد