مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود رابطه سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان

رابطه-سماجت-رفتار-و-انگیزش-تحصیلی-با-واماندگی-تحصیلی-دانش-آموزان
رابطه سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 57
حجم فایل: 214 کیلوبایت
قیمت: 32700 تومان

توضیحات:
مبانی نظری تحقیق رابطه بین سماجت رفتار و انگیزش تحصیلی با واماندگی تحصیلی دانش آموزان مقطع راهنمایی شهر شیراز، در قالب فایل word قابل ویرایش و در حجم 57 صفحه.

بخشی از متن:
هرچند مسلچ و پاینز در توسعه مفهوم واماندگی نقش مؤثری داشته اند، ولی این مفهوم برای نخستین بار در دهه 70 میلادی توسط هربرت فروید نبرگر بیان شد (نیکلیکت ، 2005). واماندگی واژه نسبتاً جدیدی است که از آن برای توصیف پاسخ های انسان در حین کار در برابر استرس های تجربه شده استفاده می شود و شامل واکنش های روانی است که افراد هنگام روبه رو شدن با استرس ها از خود نشان می دهند (لاکریتز ، 2004). 
واماندگی، پیامدی از فشار شغلی دایم و مکرر بوده و به عنوان فقدان انرژی و نشاط تعریف می شود؛ به طوری که شخص احساس کسالت باری نسبت به شغل خود پیدا می کند، به عبارت دیگر شخص به علت عوامل درونی و بیرونی که در محیط کارش وجود دارد احساس فشار می کند و این فشار، در نهایت به احساس واماندگی تبدیل می شود و در این وضعیت احساس کاهش انرژی رخ می دهد. واماندگی شغلی مرحل های از خستگی و ناامیدی است و زمانی به وجود می آید که فرد نتواند بر اهداف زندگی و اهداف کاری خود فایق آید (اوهلر ، 1991). 
تا سال 1980 واماندگی با عنوان واماندگی شغلی منحصراً در آمریکا مطالعه می شد ولی کم کم توجه کشورهای دیگر به خصوص کشورهای انگلیسی زبان مثل کانادا و انگلیس نیز به این پدیده جلب شد. سپس مقالات و کتابها به زبان های دیگر ترجمه شد و در نیمه  سال 1980 ابزارهای پژوهش ...

فهرست مطالب:
مقدمه 
2.2 واماندگی تحصیلی 
2.2.1 تاریخچه مفهوم واماندگی 
2.2.2 مراحل واماندگی 
2.2.2.1 دیدگاه مسلچ 
2.2.2.2 دیدگاه پستونچی 
2.2.2.3 مراحل واماندگی تحصیلی دانش آموزان از دیدگاه ساراسون 
2.2.3 عوامل واماندگی تحصیلی 
2.2.4 تعارض و ابهام نقش 
2.2.4.1 گرانباری و کمباری نقش 
2.2.5 نشانه های واماندگی تحصیلی 
2.2.6 عوارض واماندگی تحصیلی 
2.2.7 رویکرد های مختلف نسبت به واماندگی تحصیلی 
2.2.7.1 رویکرد بالینی 
2.2.7.2 رویکرد روانشناختی- اجتماعی 
2.2.7.3 رویکرد تبادلی چرنیس 
2.2.7.3.1 مدل کاپنر 
2.2.7.4 رویکرد ساختاری 
2.2.7.4.1 سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2 جو سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2.1 تئوری سیستمهای اجتماعی و جو سازمان آموزشی 
2.2.7.4.2.2 جو سازمانی و روابط سازمان آموزشی 
2.2.7.4.3 ویژگیهای مدرسه سالم 
2.1 سماجت رفتار 
2.1.1 تاریخچه ی سماجت رفتار 
2.1.2 شاخص های سماجت رفتار 
2.1.3 ویژگی های سماجت رفتار 
2.1.4 پیامدهای سماجت رفتار 
2.1.5 مکانیزمهای مداخلاتی سماجت رفتار در ارتباط بین استرس و بیماری 
2.1.6 عوامل سماجت رفتار روانشناختی 
2.1.6.1 عوامل سرشتی 
2.1.6.2 عوامل زیست شیمیایی 
2.1.6.3 یادگیری 
2.1.7 همبسته های سماجت رفتار 
2.1.8 سلامت روان و سماجت رفتار 
2.1.1 نظریه و دیدگاههای سماجت رفتار 
2.1.2 انگیزش 
2.1.3 عوامل موثر بر انگیزش 
2.1.4 انگیزش درونی و بیرونی 
2.1.5 رویکرد های انگیزش تحصیلی 
2.1.5.1 رویکرد کلاسیک یا سنتی 
2.1.5.2 رویکرونئوکلاسیک یا روابط انسانی 
2.1.5.3 رویکردهای روانشناختی در زمینه انگیزش تحصیلی 
2.1.5.3.1 نظریه لذت طلبی 
2.1.5.3.2 نظریه عزایز 
2.1.5.4 نظریه تقویت 
2.1.5.5 نظریه شناخت 
2.1.6 نظریه‌های انگیزش تحصیلی 
2.1.6.1 نظریه‌های فعال‌سازی انگیزش 
2.1.6.1.1 نظریه سلسله مراتب نیازها 
2.1.6.1.2 نظریه دو جنبه‌ای انگیزش انسان 
2.1.6.1.3 نظریه دوعاملی انگیزشی
2.1.6.1.4 تئوری لذت‌گرایی مک‌کللند 
2.1.6.1.5 نظریه نیازهای زیستی، تعلق و رشد 
2.1.6.2 نظریه‎های فرآیندی 
2.1.6.2.1 نظریه انتظار و احتمال 
2.1.6.2.2 نظریه برابری 
2.1.6.2.3 نظریه هدف‎گذاری 
2.1.6.2.4 نظریه تقویت و اصلاح رفتار 
2.1.7 بررسی انگیزش تحصیلی 
2.1.7.1 شکوفا شدن انگیزش تحصیلی 
2.1.7.2 انگیزش تحصیلی در دانش آموزان 
2.2 مدل پژوهش 
2.3 پیشینه تحقیق 
2.3.1 تحقیقات انجام شده داخل کشور 
2.3.2 تحقیقات انجام شده خارج کشور 
2.3.3 نتیجه گیری از پیشینه مطالعات انجام شده 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد