مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود سنجش رابطه بین محافظه کاری حسابداری وریسک ورشکستگی در بورس

سنجش-رابطه-بین-محافظه-کاری-حسابداری-وریسک-ورشکستگی-در-بورس
سنجش رابطه بین محافظه کاری حسابداری وریسک ورشکستگی در بورس
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 1330 کیلوبایت
قیمت: 22000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته حسابداری با موضوع سنجش رابطه بین محافظه کاری حسابداری وریسک ورشکستگی در بورس اوراق بهادار، در قالب فایل pdf و در حجم 14 صفحه، همراه با فهرست منابع.

چکیده:
این پژوهش سنجش رابطه بین محافظه کاری حسابداری و ریسک ورشکستگی در بورس اوراق بهادار را مورد بررسی قرار می دهد، که محافظه کاری سبب افزایش اموال و پول نقد و ورشکستگی به عنوان شرایطی که در آن پول نقد به میزان کافی وجود ندارد تبعیت می کند.
بنابراین تئوری حسابداری حاکی از وجود رابطه بین این دو مقوله است. در این پژوهش از طبقه بندی محافظه کاری مشروط و نامشروط و از مدل پیش بین ورشکستگی زاوگین و آلتمن که طیفی از احتمال ورشکستگی را ارائه می دهند استفاه شده است جامعه مطالعاتی شامل شرکت های پذیریفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد که با استفاده از روش حذف سیستماتیک شرکت هایی که اطلاعات مورد نیاز پژوهش ما را فراهم نکردند حذف و تعداد 67 شرکت انتخاب شوند. پس متغیرهای پژوهش مورد شناسایی قرار گرفته و جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، از داده های بدست آمده از نرم افزارهای رهاورد نوین، برای محاسبه متغیرهای پژوهش از نرم افزار Excel استفاده شده است. این داده ها جهت آزمون فرضیه ها توسط نرم افزار Spss به کمک آماره های توصیفی و استنباطی نظیر تحلیل همبستگی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد