مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود من یک قربانی نیستم!! (داستان درمانی)

من-یک-قربانی-نیستم!!-(داستان-درمانی)
من یک قربانی نیستم!! (داستان درمانی)
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 116 کیلوبایت
قیمت: 24000 تومان

توضیحات:
باور قربانی بودن بدترین دشمن اعتماد به نفس و بزرگترین مانع رسیدن به موفقیتهای زندگی ماست .
با خوندن این فایل داستان درمانی ریشه مشکل عدم اعتماد به نفس خودتون رو متوجه میشوید و راهکارهای تخصصی و کاربردی حل این مشکل را دریافت میکنید

(من زهرا رضایی روانشناس دارای مجوز 1506 از سازمان نظام روانشناسی تجربیات و تخصص خودم رو در قالب داستان به شما عزیزان تقدیم میکنم امیدوارم با استفاده از این تجارب روابطتون رو نجات بدین)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد