مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود پاورپوینت مطالعات پایه پنجم ابتدایی؛ درس من با دیگران ارتباط برقرار می کنم.

پاورپوینت-مطالعات-پایه-پنجم-ابتدایی؛-درس-من-با-دیگران-ارتباط-برقرار-می-کنم-
پاورپوینت مطالعات پایه پنجم ابتدایی؛ درس من با دیگران ارتباط برقرار می کنم.
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 2568 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مطالعات پایه پنجم ابتدایی درس من با دیگران ارتباط برقرار می کنم، در 15 اسلاید.

این فایل، پاورپوینت کتاب مطالعات پایه پنجم ابتدایی ، درس من با دیگران ارتباط برقرار می کنم، است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد