مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود مقاله تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای

مقاله-تأثیر-جامعه-طرفداران-برند-بر-وفاداری-به-برند-عمومی-و-خصوصی-مطالعه-موردی-در-ورزش-حرفه-ای
مقاله تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 738 کیلوبایت
قیمت: 105000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تأثیر جامعه طرفداران برند بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی: مطالعه موردی در ورزش حرفه ای، در قالب فایل Word در 21 صفحه.

چکیده:
این تحقیق به بررسی نقش جامعه برند بر رابطه بین شناسایی برند و وفاداری به برند می پردازد. یک چارچوب نظری با استفاده از یک نظرسنجی آنلاین در جامعه برند یک تیم بسکتبال حرفه‌ای بریتانیا ایجاد و بررسی شد. نتایج مطالعه نشان داد که شناسایی جامعه برند مصرف‌کنندگان رابطه مستقیم معناداری بر وفاداری به برند عمومی و خصوصی دارد. همچنین نشان داد که شناسایی جامعه برند به طور کامل رابطه بین شناسایی برند و رفتار مصرف کننده نسبت به برند را میانجی می کند که هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی اعمال می شود. این مطالعه به درک آکادمیک شناسایی برند، تئوری جامعه برند و اهمیت تمایز بین وفاداری به برند عمومی و خصوصی می‌افزاید و در عین حال راهنمایی برای متخصصان برندسازی ارائه می‌دهد.

این فایل شامل فایل پی دی اف مقاله لاتین و همچنین فایل ورد ترجمه مقاله می باشد. کیفیت ترجمه در حد متوسطی می باشد.

عنوان اصلی مقاله:
The impact of brand communities on public and private brand loyalty: A
field study in professional sports

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد