مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان
مقالات و تحقیق آماده

مقالات و تحقیق آماده

ارائه محصولات فایلی و دانلودی برای شما عزیزان

دانلود تقویم 1403 شیک و ساده

تقویم-1403-شیک-و-ساده
تقویم 1403 شیک و ساده
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 1
حجم فایل: 377 کیلوبایت
قیمت: 100000 تومان

توضیحات:
تقوم سال 1403 به صورت PDF در 1 صفحه، مناسب برای چاپ و تکثیر و مصارف شخصی.

سایز: A4
کیفیت: بالا
فرمت: PDF

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود جزوه جغرافیای ایران - کلیه رشته های پایه دهم

جزوه-جغرافیای-ایران--کلیه-رشته-های-پایه-دهم
جزوه جغرافیای ایران - کلیه رشته های پایه دهم
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx و pdf
تعداد صفحات: 83
حجم فایل: 16293 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
جزوه جغرافیای ایران - کلیه رشته های پایه دهم، در قالب فایل Word و pdf در 83 صفحه.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود نمونه سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی

نمونه-سوالات-ریاضی-همراه-با-پاسخ-آزمون-ورودی-پایه-دهم-مدارس-نمونه-دولتی
نمونه سوالات ریاضی همراه با پاسخ آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 1745 کیلوبایت
قیمت: 49000 تومان

توضیحات:

نمونه سوالات ریاضی آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی، در قالب فایل pdf به همراه پاسخ کلیدی.

آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه
تیرماه 401 سال تحصیلی: 1402
سوالات ریاضی کل کشور

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی

پاورپوینت-تأسیسات-گرمایشی-و-سرمایشی
پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 952 کیلوبایت
قیمت: 21000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، در 31 اسلاید.

قسمتی از متن
نحوه انتخاب تاسیسات سرمایش و گرمایش
قبل از انتخاب سیستم های گرمایشی و سرمایشی ابتدا در خصوص پکیج , اسپیلیت یونیتو چیلر توضیحاتی لازم هست بدانید.
پکیج گرمایشی (پکیج سرمایشی نیز در مقیاس بزرگ وجود دارد) که توانایی تولید همزمان آبگرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز سیستم گرمایش را دارد در اصل ترکیبی از یک آبگرمکن لحظه ای و یک موتورخانه شوفاژ جمع و جور می باشد.با استفاده از یک پکیج گرمایشی تنها امکان تامین آبگرم مصرفی و تامین گرمایش وجود دارد و امکان ایجاد برودت با پکیج گرمایشی وجود ندارد لذا جهت سرمایش باید از تجهیزات دیگری مانند اسپیلت یونیت ،کولر آبی و یا چیلر استفاده نمود .
اسپیلت یونیت یا کولر گازی دستگاهی می باشد که می تواند با استفاده از سیکل تبرید و به صورت یک پمپ حرارتی به عنوان تامین کننده سرمایش آپارتمان و همچنین به عنوان تامین کننده گرمایش آپارتمان مورد استفاده قرار گیرد.در اسپیلت این گاز مبرد است که به کمک سیکل تبرید و با کارکرد کمپرسور در یونیت داخلی ایجاد برودت می نماید و می تواند با دمیدن هوای اتاق ار روی کویل های اواپراتور ایجاد برودت نماید .
چیلر دستگاهی می باشد که با خنک کردن آب ،آب سرد مورد نیاز جهت خنک کردن اتاق ها را فراهم می کند که معولا در اتاق ها فن کویل نصب می گردد و این آب سرد در فن کویل وارد شده و با دمیدن هوای اتاق از روی کویل موجود در داخل فن کویل هوای اتاق سرد می شود. بنابراین چیلر فقط توانایی تامین آبسرد را دارد و بنابراین جزء سیستم سرمایش می باشد . معمولا وقتی از چیلر و فن کویل استفاده می شود جهت گرمایش نیز از همین سیستم لوله کشی استفاده می گردد فقط در زمستان به جای آبسرد چیلر از دیگ جهت تامین آبگرم استفاده می گردد و مشابه سیستم شوفاژ و رادیاتور آبگرم داخل فن کویل ها چرخیده و با دمش باد گرم اتاق گرم می شود.در این سیستم چون موتورخانه وجود دارد آبگرم مصرفی نیز توسط یک منبع دوجداره یا منبع کویل دار گرم شده و جهت مصرف بهداشتی مانند استحمام و روشویی به داخل واحدها لوله کشی می گردد .
بزرگترین حسن چنین سیستمی این است که از فضای داخل اتاق و آپارتمان اکسیژنی جهت احتراق مصرف نمی شود و تاثیری بر کیفیت هوای داخل آپارتمان ندارد .
بزرگترین عیب این سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی عدم استقلال واحدها می باشد .

فهرست مطالب فایل دانلودی:
نحوه انتخاب تاسیسات سرمایش و گرمایش
کولر آبی
ظرفیت کولر آبی
کانال
انواع کانال
دریچه ها
کولر گازی
ظرفیت کولر گازی
چیلر
کوره هوای گرم
پکیج چیست؟
مزایای پکیج شوفاژدیواری نسبت به موتورخانه چیست؟
بخاری گازی
سیستم گرمایش از کف
فواید استفاده از سیستم گرمایش کفی
سیستم های توزیع سرمایشی و گرمایشی
سیستم های رادیانت
سیستم های نفوذ هوا
راهکارهای صرفه جویی انرژی در ساختمان
استفاده از سیستم های نوین گرمایشی و سرمایشی
شرایط مربوط به معماری و فیزیک و مصالح ساختمان
تخمین صحیح تجهیزات گرمایشی و سرمایشی
دستورالعمل و ضوابط کلی تاسیسات عایق بندی ساختمان در ایران
ضوابط و دستورالعمل ها
انواع عایق کاری ها درساختمان
جزئیات عایق کاری سقفهای صاف
چه جاهایی باید عایق کاری شوند؟
عایق های رطوبتی 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه

دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال

پاورپوینت-استراتژی-بازاریابی-محتوا-رمز-موفقیت-برندهای-مطرح-جهانی-برای-ماندگاری-در-عصر-دیجیتال
پاورپوینت استراتژی بازاریابی محتوا رمز موفقیت برندهای مطرح جهانی برای ماندگاری در عصر دیجیتال
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 145
حجم فایل: 10558 کیلوبایت
قیمت: 350000 تومان


محتوا بخش مهم و ضروری برای ایجاد ارتباط بین کسب‌و‌کار و مصرف‌کننده است. از طریق محتوا است که مردم اطلاعات برند را پیدا کرده، از آن استفاده نموده و به آن عمل می‌کنند. اکنون که بسیاری از کسب‌وکارها در مورد مدیریت محتوا، توسعه محتوا، استراتژی محتوا و هر چیز دیگر محتوا صحبت می‌کنند، یافتن معنی دقیق محتوا دشوار است. برای سؤال محتوا چیست ، بسیاری تعاریف مختلفی از محتوا را ارائه داده‌اند که در ادامه به پاره‌ای از آن‌ها اشاره می‌کنیم.
محتوا اطلاعات و تجاربی است که به دست کاربر نهایی و یا مخاطب می‌رسد. “چیزی است که از طریق برخی از رسانه‌ها به صورت صوتی، متنی یا از طریق هر یک از هنرهای مختلف” بیان می‌شود. برخی دیگر محتوا را چنین تعریف می‌کنند: “محتوا ارائه اطلاعات با یک هدف خاص به مخاطبان از طریق یک کانال و در یک فرم خاص است”. این تعریف دارای پنج جزء است:
• اطلاعات
• هدف
• مخاطب
• کانال
• فرم
در این نوشتاراستراتژی با زار یابی محتوا،به صورت تحلیلی و از نگاه پژوهشگران و اندیشمندان بازاریابی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و برای ایجاد فهم مشترک و هم افزایی دانشی در ارتباط با استراتژی بازار یابی محتوا «داستان های موفقیت بازاریابی محتوا»در بیش از 27برند مطرح جهانی از جمله: کوکا کولا-توشیبا- آی بی ام- زیراکس-ADP-SISCO-DEMANDBASE-اینتل-رد بول- مک دونالد.......مورد تحلیل قرار گرفته است و با 155اسلاید پاورپوینت تخصصی وقابل ویرایش عرضه می گردد. امید که مورد توجه و استفاده بهینه سروران ارجمند از جمله؛اساتید محترم دانشگاه.دانشجویان عزیز.مدیران و مشاوران محترم کسب کارها وسایر عزیزانی که به مدیریت و بازاریابی درزاردخانه بازاریابی مدرن علاقه دارند، قرار گیرد.
با سپاس
دکتر محرم غفاری Dr_Ghaffari

رمز ایجاد ارتباطات موفق، در شناسایی و بهینه‌سازی دقیق هر یک از این عناصر منحصر به ‌فرد است. در زیر به توضیح 5 عنصر و نحوه‌ی عملیاتی کردن آن‌ها می‌پردازیم.
1) اطلاعات
چه ایده‌هایی را منتشر می‌کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهم‌ترین ایده‌هایی است که مخاطب باید آن‌ها را بداند. نیاز به دانستن جزئیات کلیدی (شواهد، توضیحات و نمونه‌ها) که از آن ایده‌ها پشتیبانی می‌کنند.
2)هدف
چرا این کار را انجام می‌دهید؟ می‌خواهید مخاطبان به چه چیزی فکر کنند؟ چه احساسی داشته باشند؟ چه کاری انجام دهند؟ محتوا زمانی بسیار موفق است که شما آن را برای رسیدن به یک هدف خاص طراحی کنید. بیان دقیق این هدف به مخاطبان شما انگیزه دهد و محتوای تولیدی را بهبود می‌بخشد.
3) مخاطب
برای این محتوا مخاطب هدف شما چه کسی است؟ بسیاری از مواقع، کسب‌وکارها و برندها بدون شناخت نیاز مخاطب و توجه به او، محتوا تولید می‌کنند. افراد و مخاطبانی که می‌خواهید به آن‌ها دست یابید، دغدغه‌ها و سؤالات آن‌ها را شناسایی کنید.
4) کانال
چگونه محتوا را به دست مخاطبان خود می‌رسانید؟ در فیسبوک و شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما حضور ندارند پست نگذارید. اگر افرادی که می‌خواهید محتوای شما را ببینند و به آن‌ها دست یابید در لینکدین هستند، پست‌ها و محتوای خود را آنجا قرار دهید. با تمام کانال‌هایی که مخاطبان شما در آن حضور دارند، شروع کنید. از یک “فیلتر هدف” برای بررسی لیست کانال‌هایی که به شما در رسیدن به هدف بهتر کمک می‌کنند، استفاده کنید. سپس، از مخاطبان یا “فیلتر هدف” برای محدود کردن بیشتر لیست استفاده کنید و روی آن کانال‌هایی که به طور مؤثر افرادی که به آن‌ها می‌خواهید دست یابید را هدف قرار می‌دهند، تمرکز کنید.
5) فرم
چگونه روابط خود با مخاطب را در آخرین حالت نمایش می‌دهید؟ پس از انتخاب کانال‌ها، نوبت به انتخاب ژانر می‌‌رسد. با انتخاب نوع محتوا شروع کنید. ویدئو، پست وبلاگ، مقاله یا پادکست بسازید. سپس فرم را از نظر نوع رسانه، طول، اندازه، سبک و غیره در نظر بگیرید تا یک محتوای مطلوبی تولید کنید. اما محتوا از نگاه هر مخاطبی متفاوت است و با وجود این همه تبلیغات در مورد بازاریابی محتوا، برای یک لحظه فکر کنید که محتوا چه تعریفی دارد؟ محتوا با توجه به بافت و موضوع برای افراد و موقعیت‌های مختلف، معانی مختلفی دارد. در زیر نگاهی می‌اندازیم به تعاریفی که برخی دیگر درباره محتوا داشته‌اند.
فهرست.
- مقدمه
تعریف وکارکردبازاریابی محتوا
تفاوت تولید محتوا با بازاریابی محتوا
تفاوت بازاریابی محتوا با استراتژی محتوا
مزایای بازاریابی محتوایی
بازاریابی محتوایی در ایران
دیجی‌کالا مگ، یک نمونه ایرانی
سوالاتی که قبل از تدوین محتوا باید از خود بپرسید
نظریه دایره طلایی
نحوه تولید محتوا
قالب محتوا یعنی چه؟
فرمت‌های محتوا
وظایف بازاریاب محتوا
5عنصرتأثیرگذار دربهینه سازی محتوا
اصول بازاریابی محتوا
اصول پیشرفته برای افزایش نرخ تبدیل مشتری
تأثیر محتوا در فرایند خرید مخاطبان
تولید محتوا مطابق با دید مخاطب
تأثیرمحتوا در معرفی هویت برند
جنگ بازاریابی محتوا بر سر چیست؟
نبرد برای فروش در جنگ محتوا
ماتریس SWOT برای بازاریابی محتوا
پرسونای مخاطب چیست
شخصیت برند
تحلیل شخصیت برند بر اساس مدل جنیفر آکر
پرسونای مخاطب و تأثیر آن بر بخش بندی بازار
بخش بندی بازار یک روش استراتژیک
استفاده از بخش‌بندی بازار استراتژیک برای ایجاد پرسونای تاکتیکی
پله‌های تدوین پرسونای مخاطب یک کسب‌ و کار
مفهوم آرکی تایپی پرسونای مخاطب
چه تفاوتی میان پرسونای مخاطب و اطلاعات جمعیت شناختی است
تدوین پرسونای مخاطب چه تفاوتی با بخش‌بندی بازار دارد؟
تفاوت بین پرسونای مخاطب و پروفایل مشتری
مزایای بکارگیری پرسونای مخاطب
انواع پژوهش در زمینه تدوین پرسونای مخاطب
شوک محتوا چیست؟
محتوا و سبکی که ایرانی‌ها می‌‌پسندند
تأثیرعدم بومی‌سازی محتوا و نادیده گرفتن تفاوت‌های فرهنگی جامعه و مخاطبان ایرانی نسبت به سایر جوامع
شبکه‌های اجتماعی به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم ارائه محتوا
استقبال از محتوا در شبکه‌های اجتماعی
داستان‌های موفقیت بازاریابی محتوا (بررسی بازاریابی محتوا در بیش از 27 برند مطرح جهانی)

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود سایر پروژه